Kthehu

Lumturin qe patem ende e kujtoj,
kthehu po të lutem se nuk mundem te t’harroj,
isha i lumtur ne përqafimet tua,
nuk mund te t’harroj sepse te dua,
i kujtoj te gjitha  çastet e jetes son
Kthehu te lutem ,
kthehu sa nuk është vonë.

Schrijver is onbekend.

Het geluk die we hadden herinner ik me nog,
kom alsjeblieft terug want ik kan je niet vergeten,
ik  was gelukkig onder jou armen,
ik kan je niet vergeten want ik hou van jou,
ik herinner me alle momenten van onze leven
Kom alsjeblieft terug,
kom terug voordat het te laat is.

Geef een reactie

